søndag 6. juni 2010

Første visning overstått

*Puh* Første visning ble overstått i går. Det kom 6 stykker, pluss 1 som kom etter visningen var slutt - hun hadde tatt litt feil av tidspunktet ;) Tre av dem skrev seg på liste. I dag kommer det en til som ikke kunne i går, hun har virket ganske interessert, så jeg regner med det blir 4 stykker på liste til slutt... Vet ikke helt om det er bra eller dårlig, men jeg var nok littegranne skuffet. Det er i tillegg ganske mentalt slitsomt å ha visning kjenner jeg!! Så i går var jeg i litt rart humør og vil bare ha dette overstått snart.. :/ Håååper på bud til uka.

Nå begynner følelse av "closure" å komme over oss begge to i forhold til å bo i dette huset. Nå har vi det som visningshus, ryddig og pent men ikke særlig verken praktisk eller personlig. Alt vi ikke bruker til daglig har blitt pakket vekk og ligger i det nye huset, og jeg gleder meg til å få flyttet. Da blir det legging av gulv, riving av tak og et malingsstrøk, så skal alt igjen få en fast plass å være :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar