mandag 12. juli 2010

Det store rommet skrider fremover

Jeg kaller det "det store rommet" fordi det er litt udefinert hva rommet skal være det kommende året. Neste år, når vi overtar hele huset, så blir det et ganske så romslig kjøkken/spisestue. Nå blir det forsåvidt spisestue og kanskje litt lekerom og danseplass og taffelsal :)


Med dagens innkjøpte tapet blir det et utrolig flott rom tror jeg! Jeg grublet litt på tapetvalget, men mye mindre enn jeg pleier å gruble - da jeg fant den var det liksom bare helt rett. Designers Guild har truffet blink hos meg igjen med denne tapeten: Sussex Ivory. Selvsagt mye finere enn på bildene ;) Grafisk, men fortsatt gammeldags mønster i matt og blankt. Gleder meg! Det kan ta noen uker da, siden den kommer fra England. Men vi klarer da fint å bo med grå gipsvegger en stund.

Legger ut bilder av stuene i kveld! Har vært uten kortleser en stund pga flytting, men i dag fikk vi nok og kjøpte ny... Var ikke snakk om å grave seg gjennom to tusen og tjueni pappesker bare for å finne den.

Dette rommet blir nok det flotteste i huset.. Med ny peis etterhvert og nytt glass i skyvedøra blir det en skikkelig storstue. Jeg oppdaterer jevnlig!

Forresten må jeg bare dele denne linken: Designers Guild tapet og stoff 2010
Jeg blir så inspirert av stilen her. Kvalitet og eksklusivitet, men samtidig herlig lekent, fargerikt og uhøytidelig. :) Just the way I like it.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar