mandag 24. mai 2010

Noen innkjøp og noen kanskje fremtidige innkjøp

I dag har jeg vært i det kreative hjørnet og tenkt og pønsket mye. I tillegg har vi flyttet 4 hengerlass med ting og tang! Mye slit, men jeg vil at det skal være veldig ryddig her til visning og mest mulig strippet for unødvendige ting... Kikket litt rundt på internett i dag og kjøpte (ja, for vi trenger jo fler ting... ;)) noen kjempesmarte oppbevaringssekker til dyner og puter, som samtidig blir flotte puffer! Laget i velur med skinnhåndtak. De er fra Karmameju,  jeg kjøpte dem på Tabitahome.no :

Så har jeg kikket litt rundt etter tapet i dag! Fant en morsom til biblioteket/kontoret nede... Så gjenstår det bare å overbevise mannen, som var noe skeptisk! Det er fra Cole & Son, som etter min mening er i en egen klasse når det gjelder tapet. Du kjenner det liksom når du tar i tapetet, tykkelsen, trykket, alt.. Denne likte jeg på grunn av det morsomme trykket og de duse, litt skitne fargene. Rommet ellers får et mørkt eikegulv og store hvite lister og dører. Tenker å ha den i hele rommet, kjenner jeg er litt ferdig med fondveggstapet! Her er den:


En annen tapet fra Cole & Son jeg må finne en plass til, er den med magnolia.. Få ting gleder meg mer estetisk sett enn et magnoliatre i full blomst! Den finnes også med andre bakgrunnsfarger, bl.a. en ganske tøff grå, men den er litt barsk med denne okergule mot det sarte rosa:




1 kommentar:

  1. Hei!
    Dette ser spennende ut, og jeg glederm meg til å følge utviklingen på denne bloggen!!! jeg har stor tro på at denne bloggen kan komme til å gi meg myyyye inspirasjon og leseglede :)

    ha en fin dag!!!

    SvarSlett