torsdag 24. juni 2010

Ny gulvprøve bestilt

Gulvet jeg nevnte i et tidligere innlegg, Tarkett Java gold, ble ganske enkelt Fail. Takk og lov for hjemlån av prøver! Det ble altfor mørkt og ikke bra mot det eksisterende gulvet.

Så fant jeg et supert nettsted: Gulvspesialisten.no . Det så ut som flotte gulv til en rimelig penge! I dag fikk jeg en prøve i posten og oppdaget til min glede at det stemte jo faktisk. Flott gulv! Kraftig enstavs plankeparkett i eik, børstet og oljet. 3,6 mm slitesjikt skulle vare lenge nok ;) Ser ut som "a million dollars" og koster bare 349,- pr m2! Vel å merke koster frakten 2000,-, men det er mulighet å kjøre til Oslo og hente det selv. Lurer på om ikke det blir løsningen.
(Særlig nå når vi endelig tenker på å kjøpe tilhenger!)

Prøven jeg mottok i dag heter Denver, oljet eik. Knallfin! Den ser ganske lys ut på bildet, i virkeligheten er den mer "klassisk eikefarge". Jeg venter på en annen prøve som er røkt og oljet, og dermed har en litt mørkere tone. Det blir nok en av disse, tenker jeg! Gulvspesialisten har en ordning slik at de ringer etter noen dager. Det er bare fint det, så får man kanskje tatt en avgjørelse...?

1 kommentar:

  1. Forresten fikk jeg noen rabattkuponger til nye huseiere i posten i dag. bl.a. 15% på gulv fra Gulvspesialisten... "It's like rain on your wedding day, it's a free ride when you've already paid"..;)

    SvarSlett