tirsdag 17. august 2010

Gamle Hus & Hager

Kjøpte tilfeldigvis et nummer av bladet Gamle Hus og Hager på butikken her om dagen, og ble kjempeinspirert! Faktisk til å fikse litt både i huset og i hagen, så der fikk det virkelig oppfylt sin misjon.. Kjempespennende forøvrig at det var en lang artikkel om et av de gamle bryggerhusene på Karljohansvern i Horten, en bydel jeg er blitt veldig glad i.
Det var en del annonser om produkter for å restaurere gamle hus, mye å kikke på nettet etter. Sånt trenger vi! Det finnes bygningsvernsbutikker hvor man f.eks kan kjøpe sånne "ny-gamle" keramiske elektriske brytere - kjempefine. Gamle Hus & Hager har også fin nettside. Jeg tenkte straks at her må det jo ha vært mange nummer jeg har gått glipp av! Heldigvis fant jeg et par gamle nummer på www.gammelhuset.no, og de var greie og sendte dem som brev! Gleder meg. Riktig så koselig nettbutikk hvis man er glad i landlig stil. Nå er jo ikke jeg så "søt" i stilen, men her var det linhåndklær, te og gammeldagse karameller og DET liker vi ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar