onsdag 25. august 2010

Verandakroken

I dag har jeg endelig fått vasket vinduene i glassveranda-kroken. Det ble liksom merkbart lysere der :) Så hang jeg opp den gode, gamle Ikea-lysranken! Den har vært med på mange partytelt og utefester de siste årene. Her syns jeg den ble riktig så hyggelig...

Vi har montert barnegrind foran trappa, så nå kan minstemann boltre seg her ute uten at vi bekymrer oss. Døra som står bak stolen er hektet av nå om sommeren, det er nemlig to dører utenpå hverandre ut hit.

Dette får vel være et "før"-bilde..Til neste vår tenkte jeg gulvet skulle få et strøk lys grå terrassebeis. Veggene i glasverandaen skal males hvite. De fine manillastolene er svigermors, og hadde vel egentlig fortjent noen store, tykke runde puter, men Benetton får gjøre nytten. Etterhvert får dette bli en lys og romantisk krok med lykter i taket og masse puter og pledd! Om ET sted i huset skal få lov å bli litt shabby chic og romantisk, må det være her ;)

Denne kjempekoselige metallpotten med rosa blomster og eføy var en innflyttingsgave  fra min gode venninne Elin. Passer perfekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar